معرفی بازی | دنیای خوش‌مزه‌ی آشپزی «Cooking Fever»
  • کد مطالب: ۲۰۲۱۶۳
  • /
  • ۰۳ بهمن‌ماه ۱۴۰۲ / ۱۱:۳۸

معرفی بازی | دنیای خوش‌مزه‌ی آشپزی «Cooking Fever»

این بار در بازی Cooking Fever قرار است به یک آشپز تمام‌عیار تبدیل شوید و رستوران‌داری را تجربه کنید.

این بار در بازی Cooking Fever قرار است به یک آشپز تمام‌عیار تبدیل شوید. داستان بازی مربوط به آشپزی جوان است که می‌خواهد رستوران خودش را راه بیندازد.

شما باید به او کمک کنید مراحل را یکی پس از دیگری پشت سر بگذارد و رستورانش را ارتقا دهد. در دنیای این بازی، همه‌چیز ساده و دوست‌داشتنی است تا یک تجربه‌ی خوش‌مزه در آن داشته باشید.

همه‌چیز در مراحل اولیه‌ ساده به نظر می‌رسد اما با پیشرفت در این بازی، کار شما نیز سخت و سخت‌تر خواهد شد. همه‌ی کاری که باید انجام دهید آماده کردن غذاها و فروش آن‌ها به مشتری‌هاست.

هریک از افرادی که به مغازه‌ی شما می‌آیند درجه‌ی صبر مشخصی دارند. برخی از مشتری‌ها زود خسته می‌شوند و برخی دیگر برای آماده شدن سفارششان صبر می‌کنند.

باید توجه داشته باشید که اگر مشتری از دست شما خسته شد یا سفارش او را دیر آماده کردید، ممکن است بدون پرداخت هزینه، رستوران را ترک کند.

با به پایان رساندن مراحل بازی، می‌توانید با استفاده از پولی که به دست آورده‌اید، ابزارآلات، مواد اولیه و قسمت‌های ظاهری رستوران را ارتقا دهید.

سرعت عمل در دنیای این بازی موبایلی بسیار مهم است. باید بتوانید که چندین کار را به‌صورت هم‌زمان انجام دهید و با پیشرفت در بازی، سرعت عمل خود را افزایش دهید. به این ترتیب، می‌توانید مشتری‌ها را راضی نگه دارید و درآمد بیشتری به‌دست آورید.

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.